Reklama, notatniki

Sporo firm, organizacji czy urzędów, jak również kandydaci na stanowisko w trakcie kampanii wyborczych pragną jak najlepiej pokazać się potencjalnym klientom czy wyborcom. To także ciekawa propozycja - a na pewno bardzo oryginalna - na prezent dla gości ślubnych, gdy imprezę Młodej Parze sponsoruje lub zaszczyci znana marka Doskonałą formą reklamy jest podarowanie gadżetu charakterystycznego dla danego podmiotu. Idealnym pomysłem jest tu przykładowo notes z logo firmy czy urzedu lub z innym charakterystycznym wizerunkiem wybranym przez zlecającego.



Taki firmowy notes może być zaprojektowany w schemacie A5 (idealnym wręcz do małego plecaka czy torebki) albo także w schemacie A4 (który z łatwością zmieści się w aktówce lub torbie na laptopa). Bardziej ekskluzywną formą zareklamowania się pośród ewentualnych odbiorców są notatniki czy notesy w skórzanej oprawie, które bardzo elegancko prezentują się w trakcie różnego rodzaju zebrań czy innych spotkań wysokiego szczebla. Mogą być dołączane np do materiałów w trakcie szkoleń. Notatniki reklamowe dla firm są dostępne również w wersji codziennej - mogą być zarówno w twardej jak i miękkiej oprawie, w zależności od grupy odbiorców. Zależy to też od ilości zamawianych towarów co wiąże się z budżetem zleceniodawcy. Im w dodatku egzemplarzy do dystrybucji i im liczniejsza grupa ewentualnych klientów, tym bardziej intuicyjna bywa metoda , a oprócz tego liczba stron notatnika. Jest to także ważny szczegół w trakcie samego procesu przekazywania takiej formy reklamy do grupy docelowej.
Polecamy: polecam zerknąć na informacje o notesach firmowych.