Reklama na kalendarzu

Biurowa marketing ścienna. Pierwszym, co powinno się rzucać w oczy wszystkim wchodzącym do biur, będą kalendarze trójdzielne. Jedyny warunek, jaki muszą spełnić, to być umieszczane w miejscach, nienachalnie, niemniej jednak jednakże bezwarunkowo wyeksponowanych na 1szy zamiar.



Z tego także względu pracujący w danym biurze powinni zadbać o jego atrakcyjność.
Kalendarz trójdzielny dla firm, oprócz suwaka z oznacznikiem daty, powinien mieć przydatne kieszonki, pełniące funkcję segregatorów , a ponadto jasno wskazywać do kogo dane biuro powinno się.
Kalendarze trójdzielne ścienne mają zatem za zadanie informowania o tym fakcie klientów stale. Każda strona powinna nawiązywać do oferowanych przez firmę towarów bądź usług i przedstawiać to w sposób czytelny, przyjazny i zachęcający do skorzystania z nich. Nie można dopuścić, aby petent odniósł złudzenie niepewności ani nie był pewien, co na kalendarzu, a co za tym w danej firmie się znajduje i czego może od niej oczekiwać. To muszą być najprawdziwsze kalendarze trójdzielne reklamowe, widoczne z każdej części biura i ani na chwilę nieprzepadające w natłoku innego, biurowego wyposażenia. O ile przedstawiają firmę, mają do wypełnienia rolę folderu, a mądry pracownik może dosłownie podczas przyjmowania klienta, po coś sięgnąć do przegródki, by jego uwagę na tym obiekcie spotęgować.
Dlatego do ich stworzenia powinien być wybrany podmiot, dla którego produkcja kalendarzy trójdzielnych nie stanowi problemu. Dosłownie jeśli mają zawierać wyrachowane i niestandardowe dodatki, producent kalendarzy nie powinien mieć najmniejszych problemów z realizacją zlecenia.

Źródło: http://www.aldo-kalendarze.pl/kalendarze-reklamowe.