Pozycjonowanie - metoda promowania strony

Linkowanie zewnętrzne to jeden z podstawowych czynników wpływających na pozycję strony w wyszukiwarce Google. Dużą wagę przykładają do niego pozycjonerzy, wiedzą oni bowiem jak wielką ma siłę. Jednocześnie nieprawidłowo wybrane linki mogą danej stronie zaszkodzić - zrzucić ją z wysokich pozycji w rankingu wyszukiwania algorytmu google, a dosłownie zupełnie wyrzucić z indeksu Google.

  Jak zabrać się za linkowanie zewnętrzne, ażeby czerpać z niego same korzyści? Źródła dobrej jakości linków Pozyskiwanie linków to proces długotrwały i musi być prowadzony regularnie. Powinno się cały czas posiadać rękę na pulsie i sprawdzać, jaki wpływ na widoczność witryny w wyszukiwarce mają wykonywane przez nas działania. Nie warto więc zabierać się do tej pracy samemu - chyba że masz do tego odpowiednią wiedzę i doświadczenie. Wyszukiwanie dobrej jakości stron zajmie Ci sporo czasu i może nie przełożyć się na dużą poprawę pozycji Twojej strony. Ale mamy dla Ciebie inne rozwiązanie. W internecie znajdziesz wiele różnych platform, które wykonały część pracy za Ciebie. Zebrały one znakomita większość miejsc, z których możesz pozyskać linki i uporządkowały je pod względem jakości. Wystarczy więc, że założysz darmowe konto w takich sklepie, a zyskasz dostęp do tysięcy różnych witryn z możliwością dodawania odnośników. A przy tym możliwy jest wybór formy linkowania - może zamieścić odnośnik w istniejącym tekście lub również utworzyć własny tekst od nowa i to w nim zawrzeć link. Na co zwrócić uwagę przy wyborze linków? Na początku najlepiej ograniczyć sobie tematykę. Szukaj portali z branży podobnej do Twojej, a Google ze stuprocentową pewnością to doceni. Ale nie musisz wybierać wyłącznie takich miejsc. Na poprawę widoczności w wyszukiwarce wpłyną też odnośniki z witryn ogólnych, na przykład. serwisów informacyjnych konkretnych miast. To także bardzo dobry sposób, by reklamować swoje usługi lokalne. Oprócz tematyki istotne będą jeszcze inne czynniki. Pozyskiwanie linków zacznij od sprawdzenia, czy strona wypracowała sobie wysoki Page Rank a także wskaźnik Trust Flow. Przeanalizuj też wielkość ruchu na stronie w miesiącu. Im wyższa, tym nie gorzej dla Ciebie. Polecam: SEO linki.